Novi „Reno senik enerdži TCE 160 initiale Paris“

Novi „Reno senik enerdži TCE 160 initiale Paris“
Auto i put Sve vesti

NOVOSTI prenose iskustva sa novim Renoom – Reno senik enerdži TCE 160 initiale Paris .

 

FRANCUSKI automobilski gigant „Reno“ oduvek je poznat i po praktičnim, ekonomičnim vozilima, namenjenih celoj porodici. Moderno doba donelo je i nove želje kupaca kojima je potrebno vozilo koje je praktično, dovoljno veliko da preveze višečlanu porodicu na izlet, letovanje, ali i da u svakodnevnoj upotrebi odgovori na brojne zahteve počevši od ekonomičnosti,lakog parkiranja, bezbednosti,konekcije sa smartfonima, internetom. Uz sve to, kupac očekuje i da mu vozilo bude dovoljno atraktivno,lepo…

 

„Novosti“ su na testu imale „reno senik“ sa benzinskim (dizeli su ,čini se, još samo u Srbiji u „trendu“) motorom, već čuvenim „Renoovim“ agregatom „enerdži TCe 160“ koji je uparen sa šestobrzinskim manuelnim menjačem.
Ali, da ne mislite da će oni koji nemaju dodatni novac za eksluzivnu opremu, poput ove, biti nečim uskraćeni ako kupe, baznu verziju (isti motor, benzinski a u ponudi su naravno i sjajni dizelaši) nabrojaćemo samo deo opreme s kojom raspolaže „reno senik“ u početnom, takozvanom serijskom paketu „Zen“.

Tu su između ostalog:

  • sistem za kontrolu stabilnosti vozila,
  • ESP  automatski dvoozonski klima uređaj sa senzorom štetnih gasova,
  • sistem protiv proklizavanja pogonskih točkova , ASR,
  • sistem protiv blokiranja točkova (ABS) sa raspodelom kočione sile (EBD) + sistem za aktivno kočenje u slučaju nužde (AEBS),
  • imobilizator motora,sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici – HSA,
  • vazdušni jastuci za vozača i suvozača bočni sigurnosni vazdušni jastuci napred + vazdušne zavese,
  • automatska parking kočnica,akustično vetrobransko staklo,
  • sistem za nadzor pritiska vazduha u pneumaticima,sistem za pomoć pri naglom kočenju – AFU,
  • senzor za kišu i automatsko uključivanje svetala i sistem za automatsko prebacivanje između dugih i kratkih svetala,
  • distem za upozorenje pre frontalnog sudara,sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova.
  • sjajni sistem aktivne pomoći pri kočenju u nuždi sa detekcijom pešaka u gradskoj vožnji,
  • upravljač i ručica menjača presvučeni su kožom,
  • „Reno kartica“ za tzv. “slobodne ruke” za otključavanje i pokretanje vozila i pokretanje vozila,
  • daljinsko centralno zaključavanje,
  • tempomat i limiter brzine,
  • LED dnevna svetla C-oblik,
  • električno podesiva i grejana spoljašnja bočna ogledala,
  • halogena prednja svetla,
  • informacioni displej podataka između merača u analognoj tehnologiji,
  • treće kočiono LED svetlo,
  • dvostepeni brisači sa prilagodljivim brisanjem,
  • prednja svetla za maglu,
  • multimedija se podrazumeva,
  • točkovi od aluminijuma od 20 inča, u serijskoj opremi.
Kako sve to funkcioniše u praksi, u vožnji saznajte direktno na portalu Novosti.
izvor: Novosti.