Da li je Instagram najbolja društvena mreža za reklamiranje?

Da li je Instagram najbolja društvena mreža za reklamiranje?
Marketing Sve vesti

 

Danas je nezamislivo govoriti o reklamiranju van interneta i društvenih mreža. U vreme kada se kaže da ako neko nije na društvenim mrežama to je kao da ne postoji, to je i potpuno logično. Velika prednost koju reklamiranje na društvenim mrežama ima u odnosu na druge medije ogleda se između ostalog i u postojanju dvosmerne komunikacije koju određena kompanija ostvaruje sa posetiocima sajta ili stranice – u svakom trenutku dostupne su informacije o popularnosti i broju pratilaca, samim tim i o uspešnosti određene reklamne kampanje.

 

Prema najnovijim istraživanjima, društvena mreža koja se pokazala najbolja za promovisanje robnih marki jeste Instagram.

 

Primetan je ogroman rast broja korisnika Instagrama, pre svega među mlađom populacijom, a prednost koju ova društvena mreža ima ogleda se u preglednosti i jednostavnosti. Dobre slike i dobar video su ono na šta ljudi najbolje reaguju, stoga se  Instagram pokazao kao najbolji i najbrži način da se publika animira.

Broj korisnika Instagrama i u Srbiji sve više raste, zato se nikako ne sme propustiti prilika da baš ovde reklamirate svoj mali ili veliki biznis. Istraživanja su pokazala da većina kompanija koristi sve postojeće društvene mreže za širenje svojih brendova, ali da je upravo na Instagramu zabeležen najveći broj njihovih pratilaca.

 

Zašto je Instagram najbolji za reklamu?

 

Uz pomoć Instagrama ćete najlakše uvećati svoju bazu klijenata, bilo u svetu ili na lokalnom tržištu, u zavisnosti od vaše ciljne grupe.

Na instagramu su postovi raspoređeni tako da prvo vidite nekih 5-6 postova ljudi koje pratite a zatim ide jedna reklama, koja je tako dobro usklađena sa celokupnim sadržajem mreže da neće „bosti oči“ i terati korisnika da je preskoče. Jer, kako je cela mreža zasnovana na dobrim fotografijama, korisnici to i očekuju da vide, bilo da je fotografiju postavio neko od ljudi koje prate ili neka firma.

Na Instagramu postoje dve vrste profila: privatni i poslovni, i upravo je poslovni onaj koji će vam pružiti daleko naprednije opcije: uvid u statistiku, karakteristike pratilaca, mogućnost oglašavanja. Osim dobrih fotografija koje će bez svake sumnje privući pažnju publike, veliki potencijal ima i funkcija Instagram Stories, koja je trenutno jako popularna kod korisnika.

 

Kako firme koje se bave digitalnim marketingom mogu da vam pomognu da razvijete oglašavanje svog biznisa na Instagramu?

 

Ono što bi firma koja se bavi digitalnim marketingom, poput firme Akti point, učinila za vas i vaš biznis na Instagramu podrazumeva sledeće korake: kreiranje stranice na Instagramu, istraživanje ciljne grupe i tržišta, i u skladu s tim kreiranje odgovarajuće strategije, zatim kreiranje sadržaja, reklamnih postova i kampanja, optimizacija i na kraju analiza i izveštavanje o rezultatima.

priredila I.P.